Жерех на р.Десна | Блог користувача BOSS | Рибалка.com - соціальна мережа рибалок і мисливців

Пройшла робочий тиждень, і ми знову зібралися їхати на риболовлю. Виїзд запланували на суботу, 15 листопада 2008 року Прогнози синоптиків віщували дощ і зниження температури, але нас це не змусило переносити виїзд на інший день, адже як відомо «що погано для рибалки, то для риби добре». Місце виїзду вибрали не випадково і в цей, вже втретє знову їдемо на р.Десна в район с.Сувід.

Про попередні рибалках в цьому районі можна прочитати в наших звітах в блогах.

Мій блог: Перша поїздка - текст посилання Друга поїздка - текст посилання

Блог Serjam: Перша поїздка - текст посилання

Налаштовуємося на ловлю жереха. Минулого риболовлі ми знайшли перспективну ділянку річки з перекатами і рідкісним коряжником, а найголовніше і наявністю жереха, ця ділянка нам і належало гарненько досліджувати. Цього разу компанія рибалок зібралася більш ніж серйозна і складалася з шести чоловік.

Склад команди: 1. Я, ваш покірний слуга 2. Мій батько 3. Серьога він же Serjam 4. Віталік 5. Саша Степанов (досить відома особа в колі Київських рибалок) 6. Єгор (як виявилося в процесі спілкування, Єгор є позаштатним співробітником журналу «Сучасна рибалка», нашого незмінного спонсора змагання і заходів)

Саша Степанов досвідчений рибалка і ловить жереха на Десні та Дніпрі вже більше десяти років. Ловить на борідки з козячої вовни, і в цей раз він люб'язно продемонстрував нам деякі секрети снасті і власне самої лову, за що йому величезне спасибі. Єгор з Віталіком налаштовувалися на ловлю риби на залізо, силікон і воблери. Мій батько вирішив пізнавати ази лову жереха на «бородочную» оснастку. Ну а ми з Серьогою в цей раз не зрадили собі і налаштувалися на ловлю ультролайтом. І ось нарешті прийшла Субота 15 листопада. Вранці ранній підйом о 4:30, швидкі збори, о 6:00 я заїжджаю за батьком і в путь. Час зустрічі всіх учасників «фестивалю» о 7:00 у знака «Сувид» на виїзді з села. По дорозі я на своєму «тазику» обганяють джип HONDA CRV :)) в якому їдуть Єгор, Саша, Віталік і перебуваю на місце зустрічі першим. Пізніше Єгор пожартував на рахунок мого ПОРШЕ :)). Рівне о 7:00 під'їжджає Серьога і ми караваном із трьох машин повертаємо в ліс і далі по заплаві Десни добираємося до місця лову. По прибуттю оглядаємося, готуємо снасті і знайомимося ближче. Звучить пропозицію перекусити і по сто грам для зігріву. Швидко готуємо перекус і розливаємо пляшечку коньячка. Перший тост «за знайомство», другий «ну за риболовлю», а на третій нас не вистачило, дуже дорого ранковий час на риболовлі. Поки ми снідали, було помічено кілька жерехових виходів на перекатах і це всім підняло настрій рівно, як і коньяк з лимончиком. Сніданок закінчено і всі розходяться в пошуках свого «ельдорадо». Ми з Серьогою вирішуємо почати ловлю з того місця, де минулого риболовлі я зловив жереха і заробив кілька клювань і сходів. Це місце характеризує пристойний завал з дерев, що впали, стрімчастого берега і густого чагарнику на березі, а також невеликого зворотного течії і близькість до берега руслового свала в глибину. Підходимо до місця лову, і тихо намагаючись не шуміти, займаємо свої позиції. Робимо перші закиди під шум жерехових сплесків і перші закиди результатів не дають. Серьога проходить метрів десять вниз за течією і пробує інше місце. Я неспішно закурюю і роблю невелику паузу від закидів, даючи, таким чином рибі заспокоїться. Поки курю, міняю воблер. Ставлю все той же ПАНТОН 21, який відмінно себе показав на минулих рибалках. Ось уже і уклейка показала себе на поверхні і невеликий бурун під корчем говорить про те, що можна продовжувати ловлю, рибка заспокоїлася. Роблю закид, другий, третій і раптом на черговий проводці чітка клювання! Підсікання і риба на гачку! Коротка боротьба і риба дає підвести себе до берега. Жерех !!! Хоч і не великий, але жерех! Кличу Серьогу. Поки Серж пробирався до мене через густий чагарник я встигаю дістати відео камеру і зняти жерешка в воді біля берега. Підходить Серж, даю йому камеру, і при підйомі на стрімкий берег жерех зривається з гачка, падає прямо на краю. Я не встигаю «схопити» його ногою (руки були зайняті) він іде в рідну стихію. Ну й добре, все одно ми б його відпустили, шкода тільки що фото не вийшло. Факт затримання риби нам підняв настрій. І Серьога стає поруч в п'яти метрах за кущем, змінює воблер на ПАНТОН 21 і пробує ловити. Проходить трохи часу, а покльовок більше немає. Напевно, позначається зайвий шум на березі при упіймання першого жерешка. Спроба міняти воблери результату не дає. Погода починає псується, накрапає ​​дощик. На черговому занедбаності мій воблер чіпляє корч, і зняти його не виходить, доводиться рвати. Поки перев'язують, в місці лову виникає пауза і рибка заспокоюється. Ставлю знову ПАНТОН 21. Закид точно на кордон течії і русловий звалювання. Проводку роблю повільну, даючи воблеру пограти за рахунок течії. І раптом отримую найсильніший удар !!! Від несподіванки ледь не кидав спінінг з рук, фрикціон верещить! Адреналін хлинув в кров! Перші ривки риби дуже сильні, ультролайтовий спінінг згинається в дугу, зав'язується серйозна боротьба! Ось риба вийшла на поверхню. Жерех !!! Так більше першого буде! Жерех намагається піти в корчі, я встигаю піджати фрикціон і розгорнути його. Ось це боротьба !!! Нарешті риба здається. Підводжу до берега і покликом Серьогу. Серьога бере відео камеру і знімає щасливі моменти життя. Потім коротка фото сесія і ми відпускаємо трофей назад в річку. Саша Степанов досвідчений рибалка і ловить жереха на Десні та Дніпрі вже більше десяти років

Серж вітає мене з затриманням хорошого трофея як для ультролайта і ми робимо невеликий перекур, даючи рибку заспокоїться. Міняємо місце так як тут ми гарненько набули резонансу. На новому місці Серьога займає позицію на обриві (берег не дозволяє спуститься до води), а я знаходжу місце і спускаюся до води. На черговій проводці помічаю, як за воблером йде два окунька, і я під самим берегом зупиняю проводку, даючи тим самим воблеру грати на протязі. Але окуні воблер не атакує, а просто стоять за ним, розглядаючи його з усіх боків. В цей час намагаюся дістати відео камеру і зняти ці рідкісні кадри, але не встигаю, і один з окунів не витримує і вистачає воблер за задній трійник.

Поки я спостерігав цю ідилію з окунями і знімав рибу з гачка, у Серьоги відбулося клювання. Серьога мене кличе, щоб я зняв на відео і я з окунем в одній руці і камерою в інший знімаю його трофей. До того як Серж підняв рибу з води ми були впевнені що це жерех. Але це був зовсім не жерех, а головень! Ось це удача! Вітаю Сержа з ​​затриманням, і ми відпускаємо спійману рибу. Продовжуємо рибалити на тому ж місці. Через деякий час після затримання головня у Серьоги знову клювання! На цей раз це жерешок. Я все знімаю на відео. Від радості упіймання відразу двох риб поспіль забуваємо зробити фото, і відпускаємо жерешка в річку, благо вся риба засікається неглибоко і не небезпечно для життя. Наступні спроби зловити риб не принесли результату, і ми вирішуємо повернуться до машин дізнатися як справи у хлопців і обстежити ділянку річки вище за течією. Дізнаємося що у Саші і Віталіка по нулях, у тата один жерешок на борідку, а у Єгора потужна клювання і сход. Мужики нам відразу не повірили що ми з уловом, мовляв «а де ж риба, покажи», але фото і відео зйомка тому доказ. Обговоривши, успіхи і промахи рухаємося вгору по річці. Пройшли, подивилися, облові, і нічого не впіймавши вирішуємо повернуться на ранкові уловисту місце. Але на годиннику вже багато часу. Клювання більше немає. Серьога пропонує проїхати на місце, де він зловив щуку, а я головня під час першої нашої поїздки. Йдемо до машин. Дізнаємося що Єгор все-таки з рибою. Йому вдалося зловити голавля на тому місці, де у нього був хороший сход і зловив він його на СИЛИКОН великого розміру. Мужики вже збираються їхати і пакують речі. Саша, Єгор і Віталік закінчують риболовлю. Прощаємося, дякуємо за гарну компанію і намічаємо найближчі перспективи для спільних виїздів на риболовлю. Ми з Серьогою і моїм батьком переїжджаємо на інше місце. На тому місці ми так і не спіймали нічого. Тільки у мене зацеп і обрив. Черговий воблерок відпливаючи вниз по річці відправився шукати щасливчика який його знайде. Погода псується ще більше. Вітер посилюється, холоднішає, так і здається що зараз піде сніг. Дороги і берега розкисають в бруд від дощу. І ми на цьому раніше звичайного закінчуємо рибалку. Ось так Десна розпорядилася в цей день. Хтось отримав своє «ельдорадо», а хтось ні. Але це тільки початок освоєння Десни з ультролайтом і все ще попереду. Дякую всім, до нових зустрічей.

Пропоную коротку хронологію на відео. https://www.rybalka.com/sg1980/blog/view/564/